Dentální hygiena Praha 2

Dentální hygiena

Dentální hygiena je dnes již nedílnou součástí moderní stomatologické péče.

Nejedná se pouze o zkrášlovací proceduru, ale především o léčebný proces, kterým odsraňujeme příčiny zubního kazu, zánětu dásní a parodontózy. Proto ji doporučujeme absolvovat minimálně  každých 6 měsíců. Ideálně před každou preventivní prohlídkou u vašeho ošetřujícího lékaře.

Po profesionální dentální hygieně budou vaše zuby vypadat skvěle, avšak hlavním posláním dentální hygieny je pomoci pacientům, naučit se o své zuby každý den efektivně starat.

Jen díky správnému čištění budete mít své zuby a dáseně zdravé, navždy!

Co vás u nás na dentální hygieně čeká :

• zjistíme jak jsou na tom vaše zuby a dásně
  • vysvětlíme vám kde a proč se vám hromadí zubní povlak a co může způsobit
  • zjistíme zda máte zvýšené riziko kazivosti zubů – test na přítomnost kazutvorných bakterií
  • zkontrolujeme kvalitu vaší sliny, neboť ta udržuje rovnováhu prostředí v ústech
  • odstraníme zubní povlak včetně zubního kamene a všech pigmentací, které jste si nedokázali sami vyčistit
  • využíváme k tomo nejmodernější techniky, jako jsou ultrazvukové koncovky, Piezo, Air Flow
  • k odstranění poddásňového zubního kamene používáme speciální parodontologické kyrety
  • doporučíme vám pro vás tu nejvhodnější techniku čištění a pomůcky přímo vám na míru
  • naučíme vás jak je používat a každý den si tak efektivně odstranit zubní povlak z každého zubu a  každé plošky
  • spolu s vámi postupně doladíme tyto techniky k dokonalosti tak, aby vám zabrali pouze pár minut
  • pokud již parodontózou trpíte, pomůžeme vám pravidelnými kontrolami, udržet váš chrup dlouhodobě ve stabilizovaném stavu